بازی های رایانه
تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392
نویسنده : Mehrshad
King of Darkness part 1

قسمت دوم این داستان سریالی در ۲ هفته پیش در روز جمعه در هر دو سایت گیمفا و گیم ایمگ منتشر شد. بنا به قولی که داده بودیم امروز می توانید قسمت سوم را نیز دریافت کنید.

trans دانلود سومین قسمت داستان سریالی صوتی “شاهان تاریکی” | کاری مشترک از گیمفا و گیم ایمگ

 

Castlevania_Lords_Of_Shadow_2_2012

دیو کاکس، تهیه کننده ی بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 به تازگی اطلاعات بسیار جالبی را از این بازی فاش کرده است و این طور که پیداست برخلاف قسمت قبلی، در قبسمت دوم محیط های شهری و با حال و هوای امروزی حرف اول را در بازی خواهد زد. چرا که بر طبق اعلام او، ۶۰ درصد گیم پلی بازی در محیط های امروزی و شهری خواهد بود و ۴۰ درصد باقی هم مربوط به دوران قدیم و قلعه ی دراکولا می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات جالب دیگری از داستان و گیم پلی بازی را ببینید.

 

 

playstationcamera

مایکروسافت بارها در تبلیغات خود اعلام کرده است که Kinect 2 ویژگی هایی مانند تشخیص صدا، ردیابی حرکات بدن  و بیشتر را دارا می باشد. اما در این بین سونی در مورد این که دوربین ps4 چه قابلیت هایی را دارا است آرام بوده است. اما طرفداران این دوربین نباید نگران باشند، چرا که سونی به تازگی رسما تایید کرده است که PlayStation Camera قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی، تشخیص حرکات صورت و بیشتر را دارا خواهد بود و البته نمی خواهد که همه را مجبور کند که این دوربین را بخرند.

 

 

Rogue-Legacy-Review

نیمی از فصل تابستان گذشت و در این روزها که نوعی فصل بازی های مستقل و دانلودی به شمار می رود ، بازی های خوبی عرضه شدند که یکی از آنها بازی خوش ساخت Rogue Legacy است که توجه خیلی ها را به خود جلب کرد .Rogue Legacy مراحل ساخت خود را زیر نظر استودیوی مستقل Cellar Door Games که توسط برادران Lee ( که کارگردان و طراح هنری بازی نیز هستند) تاسیس شده ، طی ۱۸ ماه سپری کرده و در تاریخ ۲۷ ژوئن به صورت دیجیتالی و کاملا مستقل منتشر شد و با باز خورد های نسبتا خوبی نیز مواجه شد .

 

 

 

PS4_091-670x376

چند روز گذشته مدیر تمامی استودیوهای سونی،آقای Shuhei Yoshida باعث سر در گمی هایی در رابطه با نصب دیسک های بازی بر روی هارد Ps4 شدند.ایشان در صحبت های خود اعلام کرده بودند که کاربران نمی توانند  دیسک بازی ها را بر روی هارد Ps4 نصب کننند.اما منظور ایشان در این رابطه این بوده است که شما تنها می توانید بازی هایی را که به صورت دیجیتالی خریده اید بدون دیسک بازی کنید،اما با توجه به لهجه ای که ایشان در زبان انگلیسی دارند،منابع خبری صحبت های ایشان را به درستی متوجه نشدند.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی جالب را نیز در رابطه به کنترل Ps4 یعنی DualShock 4 با شما به اشتراک بگذاریم.

 

 

pcz2-083113-280x80

یکی از عناوین شرکت EA Games که به صورت رایگان نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است عنوان Plants vs Zombies 2 می باشد که در طول چند هفته ی گذشته به صورت رایگان منتشر شد.اما امروز آمار جالبی در رابطه با این بازی منتشر شده است و سازندگان این بازی اعلام کرده اند که از زمان انتشار این بازی،تا کنون ۲۵ میلیون بار دانلود شده است.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا اینفوگرافیکی را نیز از این عنوان مشاهده نمایید.

 

 

bayonetta-2-083013-280x80

مطمئنا در صنعت گیم همه نام Hideki Kamiya را شنیده اند و میدانند که او چه شاهکارهایی را خلق کرده و ساخته است.او خالق عنوام محبوب Devil May Cry می باشد و این عنوان با وجود او این همه طرفدار پیدا کرده است.اما پروژه ی جدید او یعنی Bayonetta2 تنها برای پلتفرم Wiiu منتشر خواهد شد و مطمئنا بیشتر گیمرها می خواهند که این عنوان نیز ادامه پیدا کند.اما آقای کامیا اعلام کرده اند برخلاف اینکه علاقه مندان خواهان ساختار عنوان های بیشتر از این بازی هستند دیگر نسخه ی جدیدی را برای این عنوان نخواهند ساخت و دیگر Bayonetta3 وجود نخواهد داشت.در ادامه ی مطلب می توانید قسمت هایی از مصاحبه ی ایشان را با وبسایت ۴Gamers مشاهده نمایید.

 

 

ee37629a57a5228a0a2a8a7969668281_content_large

یکی از نکاتی که باعث تعجب طرفداران شده، این است که بزرگ ترین استدیو های Sony Computer Entertainment یعنی ناتی داگ و سانتا مونیکا هنوز از هیچ عنوانی برای کنسول ps4 رونمایی نکرده اند. اما سرانجام سونی در این مورد توضیحاتی را ارایه کرده است.

 

 

Killzone-Shadow-Fall-box-art

به تازگی شرکت Sony در تازه ترین فعالیت های خود،چند تصویر هنری جدید و بسیار زیبا از عنوان پرمخاطب درحال توسعه ی خود از سری بازی های انحصاری Killzone با نام Shadow Fall منتشر کرده است که شما در ادامه میتوانید شاهد این تصاویر هنری باشید:

 

20130322_bioshock_infinite

از آنجا که چندی پیش استودیو صاحب نام Irrational Games به طور رسمی عرضه ی عنوان BioShock Infinite را بر روی سیستم عامل Mac تایید کرد،حال به تازگی اعضای این استودیو با صراحت اعلام نمودند که هم اکنون پورت نسخه ی این سیستم عامل در دسترس علاقه مندان می باشد.

 

Beyond-Jodie-somalia

از جمله عناوینی که میتوان برای انتظار آن بر روی کنسول نسل هفتمی PlayStation 3 لحظه شماری کرد،جدیدترین عنوان در حال توسعه و موردانتظار آقای “دیوید کیج” تحت عنوان Beyond:Two Souls بوده که حال به تازگی کمپانی SCE اقدام به انتشار یک تریلر از این عنوان کرده است که درواقع با انتشار این ویدئو نیز،چند تصویر جدید منتشر شده که شما در ادامه میتوانید مشاهده بفرمایید:

 

ps-vita-082113 (1)

همانطور که اطلاع دارید،سونی در کنفرانس خود در نمایشگاه GamesCom 2013،رسما خبری جدید از کاهش قیمت کنسول دستی PS Vita اعلام نمود،اما حال به تازگی یکی از کارکنان خرده فروش GameStop سوالی در خصوص این راستا جویا شد که با جوابی منفی از سوی آقای “شوهی یوشیدا” مواجه گردید.

 

Assassin's Creed

به تازگی Sony اعلام کرد که سری بازی های Assassin’s Creed را در PSN با قیمت های بسیار خوبی به فروش می رسد. این فروش مخصوص نسخه های PS3, PSP و PS Vita بازی می باشد. در ادامه جزئیات قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
من مهرشاد هستم و 12 سال دارم